Regulamin
Luxury Apartments
W celu zapewnienia Państwu udanego wypoczynku i uniknięcia nieporozumień prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem.
Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się, przyjęciem i zaakceptowaniem regulaminu.
- Apartament wynajmowany jest na doby.
- Pobyt w apartamencie rozpoczyna się o godzinie 16.00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godzinie 11.00 w dniu wyjazdu. Zameldowanie oraz wymeldowanie odbywa się w obecności Rezydenta/zarządcy apartamentu.
- Zameldowanie do godziny 22:00 jest bezpłatne. Za zakwaterowanie w godzinach 22:00-00:00 obowiązuje dodatkowa opłata 80 zł, w godzinach 00:00-06:00 – dopłata 100 zł.
- Wymeldowanie od godziny 6:00 – 11:00 jest bezpłatne.
- Możliwość opuszczenia apartamentu po godzinie 11:00 należy uzgodnić z zarządcą apartamentu. Przedłużenie pobytu skutkuje dodatkową opłatą 10 zł/godz.
- Możliwość wcześniejszego przyjazdu przed godziną 16:00 należy uzgodnić z zarządcą apartamentu. Wcześniejsze zakwaterowanie skutkuje dodatkową opłatą 10 zł/godz.
- W apartamencie obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 6:00.
- Zachowanie Gości nie powinno zakłócać spokoju innych osób. Osobom pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, zachowującym się agresywnie, naruszającym spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nieprzestrzegającym powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi zarządca apartamentu ma prawo wymówić apartament w trybie natychmiastowym bez zwrotu dokonanych wcześniej opłat. Zarządca nie jest zobowiązany wówczas do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.
- Zarządca obiektu ma prawo anulować wstępną rezerwację w ciągu 24 h od momentu rezerwacji bez podania przyczyny.
- Zarządca obiektu ma prawo odmówić zakwaterowania i przyjęcia gości, którzy wykazują agresję słowną lub cielesną wobec pracowników, operatora lub innych gości. Wpłacony wcześniej zadatek nie podlega zwrotowi.
- Goście w dniu przyjazdu otrzymują do swojej dyspozycji komplet kluczy, który zobowiązani są zwrócić zarządcy apartamentu w dniu wyjazdu. W przypadku zagubienia lub ich zniszczenia Goście ponoszą opłatę w wysokości 50 zł + pilot do bramy 150 zł.
- Nie zezwala się na zwierzęta domowe w apartamencie. Obsługa apartamentu ma prawo odmówić udostępnienia miejsca noclegowego gościom, którzy zabrali ze sobą zwierzę domowe do obiektu wcześniej tego nie uzgadniając.
- Przedmioty pozostawione przez gościa po opuszczeniu apartamentu na prośbę gościa mogą być odesłane na jego koszt pod wskazany przez niego adres. W innym przypadku, po trzech dniach od daty wyjazdu gościa z apartamentu, obsługa postąpi z rzeczami stosownie do przepisów o rzeczach zagubionych lub znalezionych.
- Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w apartamencie nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową niebędących wyposażeniem tych pomieszczeń i mogących stworzyć zagrożenie
pożarowe np. grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych. Zabrania się wnoszenia do apartamentu łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu. - Przy każdorazowym opuszczeniu apartamentu prosimy o sprawdzenie, czy jest on zamknięty. Obowiązuje całkowity zakaz wynoszenia rzeczy będących wyposażeniem apartamentu (np. ręczniki, koce, poduszki, urządzenia, itd). Prosimy o dbanie o wynajęty apartament, o wyłączanie zbędnego oświetlenia, zamykanie okien i zakręcanie wody.
- W apartamencie obowiązuje zakaz palenia tytoniu i innych używek.
- Wszelkie usterki urządzeń znajdujących się w apartamencie należy zgłaszać natychmiast obsłudze apartamentu. Gość, który umyślnie lub przez niewłaściwe użytkowanie zniszczy wyposażenie apartamentu zobowiązany jest pokryć w całości zaistniałe koszta.
- W dniu wyjazdu obsługa apartamentu sprawdza stan pomieszczeń w obecności gościa.
Wszelkie roszczenia w sprawie ewentualnych zniszczeń zweryfikowanych przez obsługę przy odbiorze apartamentu będą rozwiązywane na drodze porozumienia z gościem przed jego odjazdem. W przypadku kwestii spornych roszczenia będą dochodzone na drodze sądowej. - O przyjeździe większej liczby osób niż zakłada to rezerwacja (max ilość osób w apartamencie – 6 osób) prosimy informować najpóźniej dwa dni przed przyjazdem. Na pobyt większej liczby gości zgodę musi wydać zarządca apartamentu (stosownie do możliwości). W przypadku niedopełnienia tego punktu regulaminu zarządca apartamentu ma prawo naliczyć dodatkowe koszty związane z pobytem dodatkowych osób zgodnie z cennikiem. Dodatkowo będzie naliczona opłata 30 zł od osoby za dościelenie dodatkowej
pościeli. - O przyjeździe mniejszej liczby osób niż zakłada to rezerwacja prosimy informować najpóźniej dwa dni przed przyjazdem. Zmniejszenie ilości osób w dzień przyjazdu lub w trakcie trwania pobytu nie skutkuje zmianą ceny za pobyt – obowiązuje cena z rezerwacji.
- Obowiązują ceny widoczne w cenniku w momencie dokonywania rezerwacji i przesyłane w potwierdzeniu rezerwacji. W przypadku dokonywania zmian w rezerwacji obowiązują ceny widoczne w cenniku w momencie dokonywania zmian. Promocje nie działają
wstecz. - Wynajęty apartament należy pozostawić w takim stanie, w jakim był w dniu przyjazdu.
- Goście apartamentu w dniu wyjazdu zobowiązani są wyrzucić śmieci do pojemników wskazanych przez obsługę. Ponadto Goście apartamentu w dniu wyjazdu są zobowiązani do ściągnięcia bielizny hotelowej (ręczniki, stopki, ścierki, poszwa, poszewki, prześcieradło) i umieszczenie jej w miejscu wskazanym przez obsługę. Wytyczne narzucone przez Główny Inspektorat Sanitarny.
- Wcześniejszy wyjazd lub późniejszy przyjazd gościa z przyczyn niezależnych od zarządcy apartamentu nie uprawnia go do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenie.
- Cena za pobyt liczona jest od łącznej ilości osób przebywających w apartamencie podczas całego pobytu.
- Dodatkowe opłaty: Kaucja w wysokości 500 zł pobierana od gości płatna gotówką przy zakwaterowaniu do rąk Rezydenta. Preferowana waluta kaucji to PLN. Kaucja podlegać będzie zwrotowi w dniu wykwaterowania jeżeli nie stwierdzi się naruszenia Apartamentu oraz rzeczy będące na stanie wynajmowanego obiektu. W okresie świątecznym wysokość kaucji będzie zwiększona dwukrotnie.
- Rachunki i faktury za pobyt wydajemy na życzenie klienta w ciągu 7 dni od daty wymeldowania. Zostaną one wysłane drogą mailową na wskazany adres.
- Obsługa apartamentu lub obsługa serwisowa posiada dodatkowy komplet kluczy, w przypadku nagłych awarii, usterek może wejść do apartamentu w celu ich napraw podczas nieobecności gości w apartamencie.
- Ze względu na dokonywanie w apartamentach bieżących remontów (odświeżających lub naprawczych) oferta przedstawiona na zdjęciach może nieznacznie odbiegać od rzeczywistości pod względem kolorystycznym i designu. Przedstawiona oferta powinna być natomiast zgodna z zapewnianym w niej rodzajem wyposażenia w apartamencie.
- Zabrania się organizowania w apartamencie imprez, m.in. wieczorów panieńskich i kawalerskich.
- Zasady rezerwacji, płatności:
a) Klienci rezerwujący on-line za pośrednictwem m.in: portali www.booking.com i www.airbnb.pl – płatności, zwroty zgodnie z zasadami i regulaminem rezerwacyjnym właściwego portalu.
b) Klienci rezerwujący bezpośrednio – potwierdzenie rezerwacji następuje po wpłaceniu wymaganego zadatku. Zadatek jest bezzwrotny i nie ma możliwości przeniesienia go na inny termin. – można odstąpić swoją rezerwację osobom innym jedynie po wcześniejszym uzgodnieniu tej sytuacji z biurem rezerwacji. – gość apartamentu winien uregulować należność za pobyt najpóźniej w dniu przyjazdu, a także wypełnić kartę meldunkową w trakcie meldowania. Do zameldowania wymagany jest dowód osobisty lub inny dokument stwierdzający tożsamość. - W przypadku wystąpienia objawów lub stwierdzonego wyniku Covid-19 zarówno w trakcie pobytu jak i po opuszczeniu Apartamentu prosimy o niezwłoczne poinformowanie o zaistniałej sytuacji. Naszym celem jest przeciwdziałanie rozprzestrzenianiu się epidemii w związku z czym personel obsługujący będzie przetestowany.
www.luxuryzakopane.pl